KUFTA müügi- ja tagastustingimused

1. Üldsätted
1.1. Üldised tingimused kehtivad kufta.ee kliendi (edaspidi Ostja) ning kufta.ee (edaspidi KUFTA). KUFTA OÜ (aadress: Tööstuse 48, Harju maakond, Tallinn, 10411, reg. Nr 14966137) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.
1.3. KUFTA jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel kufta.ee. Kui Ostja edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis Ostja jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.4. KUFTA ning Ostja soovivad kaubelda KUFTA kodulehekülje kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel.
1.5. KUFTA koduleheküljel tellimust vormistades ning maksmist sooritades kinnitab Ostja, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

2. Tellimuste esitamine
2.1. Ostja valib KUFTA e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi. Ostja veendub, kas tegemist on kohe-olemas tootega või tellimuskaubaga.
2.2. Ostja kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest talle sobiva maksemeetodiga: e-pangalingi kaudu, või arvega. Alati palume Ostjal kontrollida enne tellimus/arve tasumist, et tellimus/arves toodud andmed vastavad Ostja tegelikule soovile.
2.3. Pärast kauba eest tasumist tuleb vajutada linki „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.4. Tellimuse kinnitamiseks saadetakse Ostjale tellimus/arve ostukorvi kinnitamisel sisestatud e-posti aadressile.
2.5. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates Ostja poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.

3. Kauba hind
3.1. KUFTA koduleheküljel müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.
3.2. KUFTA jätab endale õiguse hindasid mistahes ajahetkel ette teatamata muuta. Kui Ostja edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse kinnitusel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
3.3. Täpsem info kohaletoimetamise viiside ja -hindade kohta on toodud punkti „Kohaletoimetamine" all.
3.4. Kui kampaaniate tingimustes ei ole teisiti märgitud, siis ei kehti kampaaniate soodustused ja sooduskoodid toodetele, millel on juba e-poes soodushind.
3.5. Kui Ostjale on väljastatud sooduskood, tuleb see sisesta tellimuse sooritamisel vastavasse lahtrisse. Sooduskoodid ei kehti e-poes juba allahindluses olevatele toodetele. Sooduskoodide soodustus ei lisandu e-poes toodetel olevale soodustustele.
3.6. KUFTAL on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on veebilehel toote hind olnud ekslik.

4. Ostmine
4.1. E-poest on võimalik osta interneti teel vaid neid kaupu, millel on link "ESITA TELLIMUS".
4.2. Kauba hind või kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused.
4.3. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.
4.4. Lehel „Ostukorv" saab soovi korral veel muuta ostukorvi sisu. Pärast tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse toodetest. Kui katkestate tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist.

5. Maksmine
5.1. E-poes saab maksta valitud kauba eest järgnevate pankade e-pangalingi kaudu.
  5.1.1 Citadele, LHV, Coop Pank, Luminor, Nordea, SEB, Swedbank, mida vahendab Maksekeskus AS.
5.2. KUFTA OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. KUFTA OÜ edastab maksete teostamiseks vaid vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
5.3. Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) väljuge e-panga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde". Järgnevalt kuvatakse Teile ekraanil tellimuse kinnitus ning ostu kinnitamiseks saadetakse Ostjale arve ostukorvi kinnitamisel sisestatud e-posti aadressile.
5.4. E-poes teostatud ostud vaadatakse läbi E-R ajavahemikus 8.00-18.00.

6. Kohaletoimetamine
6.1. Ostjal on võimalik valida 3 (kolme) kohaletoimetamise viisi vahel:
  6.1.1. SmartPOSTi pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires;
  6.1.2. Omniva pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires;
  6.1.3. DPD pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires.
6.2. Kõik e-poest ostetud käsitööna valmivad tellimuskaubad jõuavad Ostja poolt valitud tarneviisiga hiljemalt 3 nädala jooksul. Tavapäraselt on meriinotoodete postimise aeg 10 tööpäeva, puuvillastel toodetel 7-10. tööpäeva ning üleriietel 3 nädalat alates tellimuse esitamisest. Eritellimusel tehtud toodete tarne sõltub töö keerukusest.
6.3 Kohe-olemas tooted jõuavad Ostjani hiljemalt 5 tööpäeva jooksul, kui ei ole kindla kampaania raames märgitud teisiti.
6.4. Suuremate kampaaniate ja eeltellimise raames võivad tarned pikeneda, kuid alati on välja toodud eeltellimise postitamise minimaalne ning maksimaalne aeg.
6.5. SmartPOSTi kohaletoimetamise hind on 2.59€, hind sisaldab käibemaksu.
6.6. Omniva kohaletoimetamise hind on 3.08€, hind sisaldab käibemaksu.
6.7. DPD kohaletoimetamise hind on 2.90€, hind sisaldab käibemaksu.
6.8. KUFTA ei vastuta pakiautomaatide teenusepakkuja hindade muutumise ega nendepoolse tarnekiiruse eest.

7. Kauba tagastamine
7.1. Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi 14 päeva jooksul. Juhime tähelepanu, et ka pakk peab olema ostja poolt välja saadetud 14 päeva jooksul. Juhul, kui tagastusvorm on täidetud varem, kuid paki saatmisega on ostja viivitatnud, ei kohustu KUFTA müüdud kaupa tagasi võtma.
7.2. Kauba tagastamiseks tuleb täita KUFTA kodulehel kauba tagastamise vorm. Tagastusi, mis ei ole tehtud läbi tagastusvormi, ei aksepteerita. Läbi tagastusvormi saadetav info peab sisaldama Ostja nime, tagastatava kauba kirjeldust, tellimuse numbrit ning kauba tagastamise põhjust (vabas vormis). Samuti raha tagastamiseks Ostja arveldusarvet.
7.3. Tagastatavasse pakki on kohustus lisada tellimuse- või arve number.
7.4. KUFTA ei pea nõustuma kauba tagastamisega, kui toode on ostjale valmistatud eritellimusena, ehk spetsiaalsete mõõtude põhjal.
7.5. KUFTA kohutub tagastama Ostjale ka algse tarnekulu. Esialgset tarnekulu ei tagastata juhul, kui Ostja tagastab tellimuse osaliselt.
7.6. Kauba tagastamise kulud kannab täies ulatuses Ostja. KUFTA kannab tagastamise kulud juhul, kui kaup on kahjustusega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada või kui kaup ei vasta Ostja tellimuses olevale kaubale (näiteks on ekslikult saadetud vale toode). Kui tagastamiseks kasutatakse nt. Omniva tagastuskoodi, arvestatakse postitasu maha tagastuse summalt.
7.7. Tagastatav kaup peab olema uus ja kasutamata. Kui toodet on silmnähtavalt kasutatud, on KUFTA'l õigus loobuda kauba vastu võtmisest.
7.8. Tagastamisel tuleb veenduda, et tagasi saadetav pakk on korrektselt pakitud. Kui avatud või lohakalt kinnitatud pakendi tõttu on toode kahjustada saanud, on KUFTAL õigus nõuda Ostjalt tekkinud kahjude hüvitamist.
7.9. Juhul, kui Ostja avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua Ostjani heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab Ostja esimesel võimalusel võtma ühendust KUFTA-ga kirjutades e-posti aadressil info@kufta.ee.
7.10. KUFTA vastutab Ostja poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle Ostjale.
7.11. Tagasimaksmise aeg hakkab kehtima hetkest, kui olete mittesobiva kauba tagastanud KUFTA-le, kes on selle kätte saanud ning üle kontrollinud.

8. Ostja isikuandmete töötlemine
8.1. KUFTA kasutab Ostja poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega ulatuses, mis on vajalik Ostja poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. KUFTA ei edasta Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba Ostjale kättetoimetamiseks.
8.2. KUFTA on isikuandmete vastutav töötleja, KUFTA edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
8.3. KUFTA-l puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs Ostja pangaandmetele.

9. Müügigarantii ja pretensiooni esitamine
9.1. KUFTA vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba Ostjale üleandmisest. Kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba Ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Ostja kohustub KUFTA-t teavitama kauba mittevastavusest viivitamatult, hiljemalt 7 päeva jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
9.2. Ostjal palutakse pretensioon esitada e-posti teel aadressile info@kufta.ee. Pretensioonis tuleb märkida Ostja nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
9.3. KUFTA ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida KUFTAL ei olnud võimalik mõjutada.
9.4. KUFTA ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest või hoiustamisest tekkinud kahjude eest.
9.5. KUFTA ja Ostja vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijakaebuste komisjoni ja/või Harju Maakohtu poole.

10. Puudusega kauba korral on Ostjal õigus:
10.1. Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.
10.2. Nõuda lepingust taganemist, juhul kui:
  10.2.1. KUFTA-l ei ole võimalik kaupa parandada või asendada;
  10.2.2. parandamine ebaõnnestub;
  10.2.3. KUFTA ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud;
  10.2.4. kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
10.3. KUFTA ei vastuta kauba puuduste eest juhul, kui:
  10.3.1. toote puuduse on põhjustanud vale kasutamine või lohakas hooldus;
  10.3.2. puuduse on põhjustanud KUFTA-st mittesõltuvad asjaolud;
10.4. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada e-posti aadressil: info@kufta.ee. Kaup tuleb tagastada vastavalt KUFTA poolt antud pakiautomaati.

11. Muud tingimused
11.1. KUFTA kasutab Ostja poolt antud isikuandmeid ainult Ostja ostutellimuse täitmiseks. KUFTA ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks (Ostja nimi, telefoninumber ja kohaletoimetamise aadress) ja seadusega ettenähtud juhtudel.
11.2. Kaupade eest tasumiseks kasutatavate interneti pangalinkide turvalisuse tagab krüpteeritud (andmete teisaldamine salajasele kujule) andmesidekanal, mille käigus puudub kolmandatel isikutel isikuandmetele ja pangarekvisiitidele ligipääs.
11.3. KUFTAL on õigus mistahes ajal teha e-poes muudatusi sh. muuta kaupade hindu ilma ette teatamata.
11.4. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja KUFTA Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
11.5. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Ostjal kui KUFTA-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.

Lisainfo: info@kufta.ee